دیپلمات مست سعودی باعث مرگ شهروند تهرانی

آیا دیپلمات مست سعودی از ایران خارج شد؟

روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه یک دیپلمات سعودی حین رانندگی به دلیل سرعت نامتعارف و عدم تعادل در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش با یک دستگاه پراید تصادف کرد که به فوت این شهروند ایرانی انجامید.


به گزارش مشرق، این خبری بود که هفته آخر سال گذشته توجه دستگاه سیاست خارجی دو کشور را به خود جلب کرد. پس از این حادثه پلیس تهران گزارش داد که در این حادثه منجر به مرگ شهروند تهرانی،‌ خودروی عربستانی مقصر شناخته است و کارمند عربستانی هم حامل مشروبات الکلی و هم در حال مستی در حال رانندگی بوده است.


جزئیات بیشتری اما از این حادثه منتشر نشد و دستگاه سیاست خارجی کشورمان، طبق روال همیشگی، به جای اقدام عملی، تنها به یک اعلام موضع بسنده کرد. مهمان پرست چند روز پس از این حادثه اعلام کرد که وزارت امور خارجه بلافاصله پس از اطلاع، این موضوع را از مجاری دیپلماتیک و قضائی پیگیری کرده و برخورد لازم را انجام داده است.

مرحوم فراهانی، شهروند  تهران که قربانی مستی دیپلمات حکومت آل سعود شد



دیپلمات مست سعودی به فاصله دو روز پس از این حادثه، قصد داشت به همراه یک دیپلمات دیگر و بدون پرداختن تاوان حادثه ای که مسبب آن بوده است از ایران خارج شود که مأموران فرودگاه بین المللی امام خمینی(س) در اقدامی درخور تحسین، از خروج آنان ممانعت کردند. اگرچه که عربستان سعودی تا کنون هیچ پاسخی در این خصوص نداده است اما به هر روی، خانواده شهروند فقید تهرانی، باید از حقوق خود برخوردار شوند.


میگم یادتونه کاپیتولاسیون ؟ مثل همون کاپیتولاسیونه!!

یه زمانی امام ره اینقدر براش داد زدن، الان که از اون بدتر شده؟ یه مست عرب یه ایرانی رو میکشه و بعد هم میره از ایران خوب این مثل حق کاپیتولاسیون نیست مگه؟



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد