اوج هنر

اوج هنر از بالا!

http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/01.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/02.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/03.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/04.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/05.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/06.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/07.jpg http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/08.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/09.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/10.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/11.jpg
http://www.redlink1.com/mydocs/group/9/12.jpg
 


مجلس کشورهای مختلف !!!!!!!

 

 تو مجلس کشورهای مختلف چی می‌گذره؟؟!!

 

                                                         Italy  

 

 

  

                                          Mexico 

   

                                                     Rssiua 

 

  

                                              Somalia 

  

 

                                                       Korea   

  

 

                                                 France 

 

 

 

                                             Taiwan 

 

 

 

                                               Turkey

 

 

                                                   Ukraine 

 

 

                                                  !!!! Iran     

        

 

 

 

 

به قول داروغه ناتینگهام تو رابین‌هود:
آسوده بخوابییییید... شهر در امن و امان است.....
 

تست هوش

      بر این اساس هوش شما به شرح زیر است:


     0   تا 5 تصویر: سبک مغز


      6 تا 7 تصویر: خنگ


      8  تا 9 تصویر: معمولی


     10 تا 11 تصویر: خیلی معمولی

 

      12 تا 13 تصویر: تابغه


 

****** شیطنت یامین پور و جواب های زیرکانه شمخانی ******

         دریادار شمخانی از مجری برنامه دیروز امروز فردا  زرنگ تر بود  

مجری برنامه “دیروز، امروز، فردا” که همواره سعی در بی طرف! نشان دادن خود دارد، این بار نیز نتوانست در مقابل دریادار شمخانی خود را نگاه داشته و سعی در به چالش کشیدن شمخانی با اتفاقات پس از انتخابات داشت که شمخانی نیز با زیرکی تمام با نشان داد اینکه متوجه قصد و منظور یامین پور شده است، به نحوی پاسخ سوالات وی را داد.

در حالی که انتظار میرفت این برنامه به مسائل جنگ و فتح خرمشهر و مباحثی از این دست بپردازد با شیطنت دکتر وحید یامین پور وارد مسائل سیاسی و حاشیه ای شد.شمخانی با اشاره به چالشی بودن برنامه صحبت را شروع کرد و تبریک به مردم خوزستان و به مجری گفت من اینجا فهمیدم شما دزفولی هستید و البته چندان عجیب نیست اکثر دزفولیها همینطوری هستند مجری گفت چطوری و شمخانی جواب داد خیلی سفت هستند! از ابتدا یامین پور گفت قرار است در مورد جنگ صحبت کنیم و اولین سئوال بحث امدادهای غیبی بود که سردار گفت به آن معنی که شما مد نظرتان باشد رویای یک اسب سفید و اینها نه و راهبرد و مدیریت درست مهمترین نکته امداد غیبی است و تا اینها درست نباشد امداد غیبی در کار نیست. بعد مجری بحث را به بنی صدر کشاند و اینکه وی نمیخواسته ایران در جنگ پیروز شود که شمخانی گفت نه. مجری گفت یعنی شما می گوئید بنی صدر خائن نبوده شمخانی گفت بنی صدر می خواسته در جنگ پیروز شویم اما راهبردش غلط بوده و نیتش غلط بوده چون میخواست از پیروزی در جنگ به عنوان زمینه پیروزی سیاسی در تهران استفاده کند و … مجری تلویزیون خیلی خواست تا بحث را به مسایل سیاسی بکشاند اما در اولین سئوال سیاسی که از شمخانی پرسید دندانهایش شکست. وی پرسید فرق فرهنگ دوم خرداد با سوم خرداد چیست؟ امیر پاسخ داد من به فرموده امام به عنوان نظامی نباید وارد مسایل سیاسی شوم. و وقتی گفت یعنی شما ماجراهای سال 88 را هیچی نمی دانید فتنه ای که به پا شد؟ امیر گفت: منظور شما حضور پرشکوه مردم است؟ و باز مجری تأکید کرد که به نظر شما این فتنه نبود امیر باز هم از پاسخ دادن امتناع کرد و گفت قرار بود ما در مورد مسایل جنگ صحبت کنیم مجری گفت: خوب مگر این جنگ نبود؟ مگر کشور ما در جنگ نبود؟ امیر با تعجب فراوان پاسخ داد؟ این جنگ بود؟ این جنگ بود؟ کدام دشمن خارجی بود؟ کدام تهدید خارجی بود؟ که مجری خودش فهمید و گفت جنگ نرم. شمخانی گفت نظر من این است که هیچ کس نباید از کشتی انقلاب بیرون انداخته شود. مجری گفت حتی اگر به گفته رهبر کسی خودش بخواهد بیرون رود که در اینجا شمخانی گفت ما در اینجا تابع ایشان هستیم. مجری باز خواست ایشان صریحا موضع گیری کند که باز هم گفت ما تابع ایشان هستیم و هیچ پاسخ دیگری نداد. مجری چند ثانیه صبر کرد و نگاه کرد و شمخانی با لبخند نگاهش می کرد. مجری جوان برنامه در اولین برخورد با غیرهمفکرش گوزپیچ کرده بود.
سوتی دیگر این به قول خودش دانشجو این بود که گفت ایران 22 میلیارد تومان خرج 8 سال جنگ کرد و عراق 180 میلیارد تومان که شمخانی گفت میلیارد تومان؟ اون هم با اطمینان گفت بله. شمخانی گفت این که چیزی نیست 180 میلیارد دلار نه تومان از طرف ایران هم 22 میلیارد دلار.
در بخش دیگری شمخانی گفت چطوری تو نشستی فکر کردی که چطوری شمخانی رو آچمز کنم نتونستی! جنگ هم همینه کسی که از قبل بیشتر آمادگی داشته باشه صد درصد پیروزه و صدام خیلی قبل تر از ما آماده شده بود.

یامین پور بار دیگر از شمخانی پرسید: چرا جریان ۲ خردادی ها به ۳ خرداد بی اهمیت هستند که شمخانی پاسخ داد: چنین نبوده است، کلا در ایران ۳ خرداد مظلوم واقع شده است، در دولت فعلی چه کاری برای سوم خردادی ها کرده اند؟
مجری می خواست بحث اینکه هاشمی مخالف جنگ بوده و جام زهر به امام نوشانده رو پیش بکشه که شمخانی صریحا گفت به نظر من ظرفیت جنگ وجود نداشت و مجری هاج و واج نگاهش می کرد و گفت وقتی ما تو تامین پوتین و بند پوتین نیروهامون مشکل داشتیم و بهت حمله شیمیایی میشه و شهرهات زیر بمباران موشکی است یعنی چی؟ مجری گفت پس شما طرف آقای هاشمی رو می گیرید؟ گفت من به شجاعت بگم من خودم یکی ازفرماندهانی بودم که به آقای هاشمی گفتم باید فکری برای جنگ کرد. مجری خنده تلخی از مغلوب شدن دوباره کرد و گفت میدونید ممکنه از فردا مورد انتقادات زیادی قرار بگیرید که شمخانی گفت برای چی؟ عین واقعیت رو گفتم واقعیت آن زمان همین بود.

در قسمتی از برنامه نیز حسن عباسی با طرح سوالی که یامین پور اعلام کرد: استدلال آقای شمخانی که عراق بمب شیمیایی زد و ما توان مقابله و ادامه جنگ را نداشتیم را قبول نداشته و با این اوصاف اکنون که آمریکا و سران مستکبر بمب اتم دارند؛ پس اکنون نیز توان مقابله و مقاومت را نداریم!؟ که شمخانی پاسخ داد: اصلا من چنین صحبتی نکردم ولی چون آقای عباسی در زمان جنگ آن طور که باید در جبهه حضور نداشتند! چنین تصور و برداشتی دارند کما اینکه ما زمان جنگ نیز با مشکل اعزام نیز مواجه شده بودیم که با سخنان رهبر کبیر انقلاب و حضور آیت الله خامنه ای در جنگ و بسیج مشکل حضور نیرو در جبهه ها برطرف شد.

در بخش پایانی برنامه نیز یامین پور نظر شمخانی را درباره حضور در انتخابات ریاست جمهوری پرسید که آیا تصمیم به حضور در انتخابات دارد یا نه که شمخانی پاسخ داد: حضور من در انتخابات برای نشان دادن این بود که نظامی هم باید از صندوق بیرون اید و منتخب مردم باشد که یامین پور نیز با اشاره به کاندیداتوری شمخانی در انتخابات گفت: شما چه ایراد و اشکالی در خاتمی و دولتش دیدید که وارد میدان شدید که شمخانی گفت: من با آقای خاتمی هم رفیق بودم هم رقیب و در مقابل اصرار یامین پور بر مشکل خاتمی گفت: خاتمی هم که امام و معصوم نیست که، هرکسی بالاخره اشتباهاتی نیز دارد.